piatok 28. februára 2020

Reflexie z Malej invetúry 2020

Prefaby, foto: behance.net/jakubmaksymov

Pre tých z vás, ktorí blog sledujete už dlhšie, nebude Malá inventúra neznámym pojmom. S týmto festivalom, ktorý je prehliadkou najvýraznejších projektov v oblasti nezávislého divadla, sú spájané moje divadelné začiatky (siahajúce do roku 2017). Vtedy som začínala ako dobrovoľníčka. Ak by vás zaujímalo, v čom spočívalo moje dobrovoľníctvo a čo mi to dalo, nech sa páči, pripravila som pre vás nasledovné linky:


Mám radosť z toho, že sa mi tento rok podarilo dostať na festival v dňoch 26. a 27. februára 2020 a vidieť šesť rôznorodých predstavení. O festivalové reflexie by som sa s vami rada podelila na stránkach Divadelných novín:




Ženy z hlíny, foto: altaart.cz

foto: altaart.cz

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára