streda 29. augusta 2018

Fotoreportáž z Kremnických gagov 2018

odhalenie busty Voskovca a Wericha v Uličke slávnych nosov


Milý festival Kremnické gagy,

dúfam, že sa na mňa nenahneváš, ale v tomto liste budem šetriť slovami. Vidím tvoje zdvihnuté obočie, no musíš mi odpustiť - mojím cieľom je podeliť sa s čitateľmi o festivalovú atmosféru prostredníctvom fotografií, zachytených mojím objektívom. Už vidím, že čelo sa Ti vyjasňuje. Vedela som, že hnev ti dlho nevydrží...

Ako pravidelná návštevníčka rôznych druhov festivalov na Slovensku (a čiastočne aj v Českej republike) musím skonštatovať, že si ma príjemne prekvapil svojou uvoľnenou atmosférou, rôznorodosťou predstavení, bohatým programom a...humorom. A aby som nezabudla - ten vytrvalý dážď a teplota vo výške 13 stupňov počas nedele ma vôbec, ale že vôbec nepotešil. Dúfam, že budúci rok sa polepšíš.

Počas presunov na festivalové miesta, alebo medzi pauzami, mi robil spoločnosť fotoaparát, prostredníctvom ktorého som sa snažila zachytiť atmosféru. Úzke uličky, dláždený chodník, historické budovy...No kde inde by sa mohol odohrávať letný festival, ak nie v historickom meste, akým je Kremnica? 

Ďakujem Ti za tri dni plné divadla, slnka, dažďa, ďakujem za hektolitre horúceho čaju, festivalový taxík, ochotných ľudí, polmetrovú čokoládovú palacinku a horský hotel, v ktorom som prežila najkrajšie rána v prítomnosti prírody. Pozrieš si spolu so mnou, ako si vyzeral, milý Euŕopsky festival humoru a satiry? Vieš, aby si mal na čo spomínať, keď už budeš na dôchodku...Hoci ja pevne verím, že aj v 70-tke budeš plný energie, ako aj tento rok! Prajem Ti len to najlepšie!

S láskou,
Mirka

P. S.: Ak by Ti predsa len chýbal väčší počet normoznakov, môžeš si prečítať analýzu tohtoročných Kremnických gagov tu.

Vieš, kedy je v uliciach Kremnice najmenej ľudí? Keď prší...

V sobotu počasie poslúchalo. Vidíš tie nadšené duše bažiace po divadelných zážitkoch?

Festivalový taxík, ktorý ma každý deň vozil (spolu s ostatnými hosťami) do horského hotela Skalka, 10 kilometrov od Kremnice.

Nie, toto nebol festivalový taxík. Alebo vyskúšame o rok jeho funkčnosť?




Reinkarnácia Jiřího Voskovca a Jana Wericha na chodúľoch. :)


Voskovec a Werich majú od minulého víkendu čestné miesto v Uličke slávnych nosov.



Ohňová šou Fenfire z Viedne zapálila divákov aj pri teplote 17 stupňov.




Tento obrus mi robil spoločnosť počas obedov a večerí.





Pohybové divadlo ANGEL-Ý (Lucia Kašiarová a Wanda Hybnerová) bolo pre mňa fantastickým zážitkom!



Na takéto rána sa nezabúda. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára